Pages

KWHITE DAZZLING KOREAN COFFEE *MURAH*

 
Merupakan kopi SUNNAH + CERAH GEBU!!! ( no kafein ).
Sesuai untuk seisi KELUARGA.
Lelaki dan Wanita.
 
menggebukan, mencerahkan dan awet muda.
 
 
HARGA PROMOSI
RM 35 SM / RM45 SS
15 sachet + 1 sachet free.
POSTAGE: RM6 SM / RM9 SS
 
 

 
 
Memperkenalkan keajaiban minuman kesihatan setiap hari untuk seisi keluarga K-WHITE DAZZLING COFFEE UNTUK KECANTIKAN & KESIHATAN.

K-White Dazzling memberikan tenaga sepanjang hari serta menggebukan,mencerahkan agar sentiasa berseri dan awet muda.


18X Kuasa Formula Terbaik
= = = =  = = = = =  =  = = = =
♥ MINUMAN SUNNAH
♥ CERAH GEBU BADAN MULUS
♥ AWET MUDA
♥ANTI-OKSIDAN
♥ BERTENAGA SEPANJANG HARI
♥ SIHAT MENYAH TOKSIK
♥ MENGUATKAN DAYA INGATAN
 
KANDUNGAN GRED TERBAIK:
= = = = = = = = = = = = = = = = = =
∞ COLLAGEN,L-CYSTEINE
∞ GLUTA
∞ SERBUK MUTIARA,
∞ TOMATO,
∞ KOPI ARABICA,
∞ non dairy CREAMER,
∞ SKIMMED MILK POWDER,
∞ MAKANAN SUNNAH SEPERTI BUAH DELIMA(BUAH SYURGA), EKSTRAK KURMA, DEBUNGA LEBAH.
 

 
 
KEISTIMEWAAN KWHITE DAZLING KOREAM COFFEE
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

- Khas untuk menganjalkan Payudara
- Membantu menganjalkan tubuh badan yang lembik
- Membantu menyekatakan tona2 gelap agar semakin Cerah dan Sekata
- Memberikan Tenaga
- Mengurangkan Stress harian
- Khas untuk menjaga kewanitaan agar Persis Anak Dara
- Membantu membentuk tubuh badan menjadi terBentuk dan Cantik
- Membantu Kulit semakin Kenyal dan Gebu


Kembalikan keremajaan kulit anda agar lebih MULUS, PUTIH ANJAL, LICIN, AWET MUDA SERTA BERTENAGA. Ia juga berupaya membaiki kulit rosak yang berjerawat, kering & tidak sekata.

K-WHITE DAZZLING COFFEE mengandungi pelbagai khasiat & diperkaya dengan makanan sunnah untuk tubuh badan bersama 18x KUASA FORMULA TERBAIK antaranya buah delima yang mengandungi 1,000,000 sejuta khasiat. "BUAH SYURGA", ini juga dipercayai dapat merawat pelbagai penyakit & mengandungi anti-oksidan terunggul.

Amalan pengambilan makanan sunnah ini bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kesihatan yang unggul,malahan membantu kita memperolehi keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah daalam kehidupan setiap hari.















JAMU YOUNG GOLD PERFECT LADY *MURAH*

Jamu TERBAIK DUNIA kerana ia mengandungi campuran 14 jenis herba TERBAIK DUNIA !
 

Memperkenalkan satu-satunya jamu di Malaysia yang mendapat pengiktirafan KKM & mampu menghilangkan “sakit kepala”.
 

   Jamu Young Gold Perfect Lady®

HARGA : RM120 SM
                 RM130 SS

* free pos
* 60 biji



♥ ♥ ♥ Jamu TERBAIK ♥ ♥ ♥

Pilih Jamu Young Gold Perfect Lady® sekiranya anda mengalami masalah berikut :

√ Period tidak teratur
 √ Kerap sakit kepala
 √ Mengalami masalah keputihan & faraj berbau
 √ Senggugut
 √ Angin dalam badan
 √ Menghampiri monopouse & telah monopouse
 √ Rambut kerap gugur
 √ Selalu berasa letih dan wajah tidak bermaya
 √ Wanita dalam pantang
 √ Ingin memiliki zuriat
 √ Tidak aktif diranjang



Satu-satunya jamu di Malaysia yg diberikan pengiktirafan KKM ..
 


JamuYoung Gold ® Sesuai Bagi :
= = = = = = = = = = = = = = = = = =
 Memberikan bentuk badan yang cantik dan seksi
Menegang,menganjal,memontok dan menambahkan size breast
Merawat luka dalaman.
Anak dara berumur 16 tahun dan keatas.
Mengatasi masalah payudara yg kendur.
Mengembalikan bentuk badan persis ANAK DARA.
Menghilangkan bau badan dan bau peluh
Menaikkan seri wajah.
GLOWING dan cerahkan kulit.
Mengetatkan rahim dan menghilangkan bau pada miss V
Menghaluskan kulit wajah dan badan
Memberikan bentuk badan yang menarik jika diamalkan oleh wanita yang dalam pantang dan wanita yang terlalu kurus
Herba yang digunakan adalah 100% tulen tanpa ada campuran bahan lain dan kerana itulah kesannya lebih aktif dan terbukti berkesan
Diluluskan & Diiktiraf Oleh KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia)
Juga Diluluskan Oleh GMP Serta HALAL !!
 
 



= = = = = = = = = =
PENTING !!!!!

- Lulus KKM
- Lulus Labtest
- GMP
- Halal
= = = = = = = = = =
 

CARA PENGAMBILAN :
 Ambil 2biji kapsul setiap pagi sebelum sarapan.
*banyakkan minum air
*Period stop makan.Habis period boleh sambung makan semula
* Ibu menyusu boleh ambil
* Ibu mengandung dilarang sama sekali
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
TIADA PANTANG LARANG SEMASA PENGAMBILAN

Testimoni produk TERBARU keluaran PERFECT LADY

Jamu Young Gold PERFECT LADY
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 TESTIMONI JAMU YOUNG GOLD PERFECT LADY
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

MEMOREEN PLUS JUICE MURAH ORIGINAL : PENAWAR SINUS KANAK-KANAK

 

Memoreen Plus Juice - MERANGSANG POTENSI MINDA
Makanan Untuk Meningkat kan Memori Otak
Khasiat Penyubur Minda
 
HARGA RM49.00
POSTAGE : RM6 SM/ RM9 SS

 
MEMOREEN PLUS JUICE
 
90% Pengguna Jus Memoreen Plus Akui Keberkesanan Rawat Sinus, Resdung & Asma.
 
Adakah anda atau anak anda melalui pengalaman berikut:
1) Kerap bersin
2) Hidung sering tersumbat
3) Pernafasan tersekat
4) Sakit kepala
5) Gatal hidung dan bahagian muka
6) Hidung dan mata berair
 


MENGAPA PERLU MEMILIH MEMOREEN PLUS JUICE ?
~ Ianya adalah gabungan perubatan Islam, Ayurveda dan cina, yg telah terbukti keberkesanannya
~ Ia terdiri daripada bahan2 yg terkandung dalam AL-Quran iaitu : Madu, Buah Delima, Rozelle, Habatussauda, Anggur
~ 100% Bumiputra produk
~ Dikilangkan di kilang yg bertarap GMP
~ Halal

 
Memoreen Plus Juice boleh digunakan untuk membantu menyelesaikan masalah seperti berikut :
1) Meningkatkan Daya kepintaran berfikir
2) Meningkatkan Kekuatan mental,emosi menangani cabaran hidup
3) Mempertingkatkan tahap daya ingatan
4) Menambah kecerdasan dan kecergasan
5) Mengatasi masalah gagap, gugup dan darah gemuruh
6) Melancarkan peredaran darah keseluruh anggota
7) Mengurangkan stress dan tekanan
8) Meningkatkan daya tumpuan dan mengatasi masalah lembab
9) Membantu mengatasi penyakit mudah lupa dikalangan orang dewasa
10) Mengatasi masalah ADHD pada Kanak-kanak. (kanak-kanak yang hiperaktif dan kurang daya tumpuan.
Selain membantu perkembangan minda, MEMOREEN PLUS JUICE ini juga membantu meningkatkan imunisasi tubuh badan supaya kekal sihat, cergas dan bertenaga.
 


PAKAR KANAK-KANAK & ORANG DEWASA MERAWAT MASALAH RESDUNG, SINUS,ASMA,LAMBAT BERCAKAP,LEMBAB......
ADAKAH anda sering mengalami bersin, selesema, mata gatal dan hidung tersumbat secara berterusan melebihi tempoh sebulan?
Adakah anda atau anak anda melalui pengalaman berikut:
1) Sakit kepala
2) Hidung sering tersumbat
3) Pernafasan tersekat
4) Kerap bersin
5) Gatal hidung dan bahagian muka
6) Hidung dan mata berair Gabungan
7 herba di dalam MEMOREEN JUICE dapat
√ Mencergaskan dan mengaktifkan sel sel otak
√ Merangsang penghantaran isyarat saraf
√ Memperbaiki neuron yang rosak serta menjana aktiviti sinaps
√ Meningkatkan aliran darah ke seluruh anggota termasuk bahagian otak
√ Mencergaskan tubuh dan meningkatkan produktiviti tubuh badan
√ Kuatkan daya ketahanan secara menyeluruh
√ Menguatkan daya ingatan
√ Membantu proses pembelajaran
√ Memoreen Plus Juice memberikan kesan perubahan dan peningkatan secara SERTA MERTA dengan merangsang kemahiran kognitif.

 
Adakah anda mengalami masalah seperti di bawah?
- Sembelit atau sukar buang air
- Hidung sering tersumbat
- Sinus
- Mudah selsema
- Letih, lesu dan sering tak bermaya
- Sukar memberi tumpuan
Jika ya, kemungkinan anda mengalami masalah toksin yg. berlebihan dalam tubuh. Toksin berlebihan boleh menjejaskan keupayaan mental dan kecergasan tubuh sekiranya tidak disingkirkan dengan segera.
 
Toksin boleh terhasil dari pelbagai sumber.
Antaranya :
- asap rokok
- pewarna/ penambah makanan (additive)
- kafein berlebihan
- tekanan
- kecederaan otak
 
Memoreen Plus Juice boleh digunakan untuk membantu menyelesaikan masalah seperti berikut :
Membantu meningkatkan Daya kepintaran berfikir
Membantu meningkatkan Kekuatan mental,emosi menangani cabaran hidup
Membantu mempertingkatkan tahap daya ingatan
Membantu menambah kecerdasan dan kecergasan
Membantu mengatasi masalah gagap, gugup dan darah gemuruh
Membantu melancarkan peredaran darah keseluruh anggota
Membantu mengurangkan stress dan tekanan
Membantu meningkatkan daya tumpuan dan mengatasi masalah lembab
Membantu mengatasi penyakit mudah lupa dikalangan orang dewasa
Membantu mengatasi masalah ADHD pada Kanak-kanak. (kanak-kanak yang hiperaktif dan kurang daya tumpuan
Selain membantu perkembangan minda, MEMOREEN PLUS JUICE ini juga membantu meningkatkan imunisasi tubuh badan supaya kekal sihat, cergas dan bertenaga.

KANDUNGAN HERBA
= = = = = = = = = = = = =
Bacopa Monniera – Herba yang diamalkan dalam sistem perubatan Ayurveda sejak berabad lamanya sebagai tonik untuk mencergaskan serta mengaktifkan sel sel otak. Mengandungi alkaloid, saponin dan sterol serta Bacosida A & B yang merangsang penghantaran isyarat saraf, memperbaiki neuron yang rosak serta menjana aktivit sinaps.
 
Gingko Biloba – Herba yang digunakan dalam perubatan Cina. Ia berkesan menghalang pengumpalan darah serta bertindak melebarkan pembuluh dan meningkatkan aliran darah ke seluruh anggota termasuk bahagian otak. Ini menambah penyerapan oksigen dan glukosa ke sel-sel otak seterusnya merangsang aktiviti neuron.
 
Madu – Makanan sunnah yang disebut di dalam Al-Quran :Surah An-Nahl (68-69). Ia mengandungi gula ringkas seperti glukosa dan fruktosa serta mineral lain seperti magnesium, potassium, sodium, besi dan fosfat. Juga kaya dengan Vitamin B1, B2, B3, B5 dan B6. Mencegah keletihan dan kelesuan sel-sel otak.
 
Buah delima – Makanan sunnah yang disebut di dalam Al Quran: Surah Ar Rahman (66-68) sebagai buah syurga. Kaya dengan sodium dan nutrient lain seperti riboflavin, tiamin, niacin, vitamin C, kalium dan fosforus. Mengandungi anti oksidan polyphenol yang menghalang radikal bebas dari merosakkan sel-sel otak.
 
Rozelle – Buah mengandungi Vitamin C yang tinggi, 3 kali ganda berbanding anggur. Ia juga mengandungi vitamin-vitamin lain seperti B1, B2 dan D. Terdapat banyak kalsium dan magnesium serta kaya dengan beta-karotene dan anthocyanin. Kandungan Omega-3 merangsang pertumbuhan DHA bagi tumbesaran minda kanak-kanak.
 
Habbatussauda – Dikenali juga dengan nama Nigella Sativa yang banyak terdapat di tanah Arab. Ia disebut di dalam hadis Nabi sebagai ubat segala penyakit (HR Bukhari, Muslim). Mengandungi lebih daripada 67 jenis bahan aktif serta minyak-minyak asas seperti sterol, thymohydroquinone, carvone, limonine dan cymene juga alkaloids, saponin dan Asid Amino.
 
Anggur – Anggur mengandungi serat dan vitamin C yang tinggi. Ia kaya dengan flavonoids bersifat anti oksida yang dapat meneutralkan radikal bebas. Ia juga mengandungi resveratrol,iaitu sejenis polyphenol yang dapat menurunkan beta amyloid untuk pesakit Alzheimer.



Cara Pemakanan :
Kanak-kanak bawah 7 tahun : 1 sudu besar, 1 kali sehari
Kanak-kanak 7-12 tahun : 2 sudu besar, 1 kali sehari
13 tahun ke atas dan dewasa : 2 sudu besar, 2 kali sehari
 
 
 
 
TESTIMONI MEMOREEN PLUS JUICE
 
 
 
 

PEWWIT SOAP - PENAWAR JERAWAT

Risau JERAWAT Makin TERUK?
Tambah Lagi, Muka BERMINYAK.
Mahu Penyelesaian SEGERA?
“391+ Wanita Telah Bebas Daripada Masalah Jerawat Kurang 3 Minggu.”
 
HARGA PASARAN: RM80
 
HARGA PROMOSI : RM50
SM FREE POSTAGE
SS  POSTAGE RM5
 
 
 
Sabun Pewiit dirumus khas 100% herba semula jadi iaitu formulasi bunga cengkih, kayu manis, kolagen dan vitamin C. Selamat digunakan dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Paling penting, ianya lulus KKM.
 
 
 
“Manfaat Sabun Pewiit Untuk Anda.”
Sabun Pewiit, insya Allah, berkesan membantu anda:

♥ SUPAYA wajah anda bebas dari masalah JERAWAT yang TERUK.
♥ SUPAYA wajah lebih licin. Dan Muka dah tak berminyak.
♥ SUPAYA menghilangkan parut jerawat yang dah bertahun-tahun ada di muka.
♥ SUPAYA Muka lebih Putih dan berseri

Jom Nyahkan MASALAH JERAWAT dengan SABUN PEWITT
Dalam masa sebulan jer, jerawat2 pasir yg slama ni bertapak kat muka, hilang....sebelum ni dh abis duit bratus beli produk,tapi still x hilang...tp bila guna sabun ni jer,dh hilang jerawat2....kulit pun makin cerah…
 


KELEBIHAN SABUN PEWITT
✔  menghilangkan jerawat batu
✔ menghilangkan parut jerawat
✔ menghilangkan kesan jerawat
✔ memutihkan
✔  mengecilkan pori-pori kulit
✔  menyihatkan kulit(vitamin-c)
✔  menyegar kulit muka .
✔  mengawal minyak berlebihan
✔ mengekalkan kelembapan kulit
✔  menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
✔  kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
✔  membuang toksin pada wajah
✔  mengahalang blackhead dan whitehead
 
 
 

KANDUNGAN SABUN PEWITT
✔  extract bunga cengkih selepas hujan
✔  extract kulit kayu manis turun-temurun tok
✔  extract collagen
✔  vitamin C
® semua extract halal
® home made ....
✔  bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
✔  kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
✔ collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .
✔ vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..
Cadangan Penggunaan
✔ Sangat Mudah
✔ Hanya cuci muka pagi, tengahari dan malam (sblm tido)
 
TESTIMONI PEWWIT SOAP
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
 
 
 
 

 

FARRA FOUNDATION

 

 
 
 
 
 
NO 1- PINKY
- SESUAI UTK KULIT CERAH DAN KUNING LANGSAT

NO 2 - NATURAL
- SESUAI UTK KULIT KUNING LANGSAT DAN SEDERHANA

NO.3 - SAWO MATANG
- UNTUK KULIT SAWO MATANG ATAU COKLAT
 
 
 
 
KELEBIHAN SUPER GLOWING FOUNDATION:
♥ Tahan sehingga 8-12 jam
♥ Tidak cair
♥ Tidak berminyak & melekit
♥ Tidak perlu sapuan bedak selepas pemakaian FARRA FOUNDATION
♥ Tidak bercapuk atau berkeping
♥ Kulit menjadi glowing dan kelihatan natural beauty
♥ Tidak akan menyebabkan masalah jerawat atau masalah kulit
♥ Tidak menyumbat pori-pori
 
♥♥ 1 CASE TAHAN SEHINGGA 2-3 BULAN PENGGUNAAN ♥♥ 
 
 
 
 

AURAWHITE BUBBLY

AURAWHITE BUBBLY


 
Harga pasaran : RM80.00

HARGA PROMOSI : RM68.00

 
 
KELEBIHAN AURAWHITE BUBBLY
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 
 ♥ Berperisa candysweet strawberry yang super duper lazat.
 ♥ Mencerahkan kulit & melembapkan kulit.
 ♥ Merangsang penghasilan kalogen untuk remaja.
♥ Memberi tenaga.
 ♥ Sangat baik untuk daya ingatan terutama pelajar-pelajar.
♥ Atasi kulit berjerawat & berminyak, normally remaja tidak akan terlepas dengan masalah kulit berminyak kerana hormon berubah mengikut peningkatan usia.
♥ Diperkaya dengan salmon collagen peptide, manuka honey, grapeseed, vitamin C,E & A.
 ♥ Menguragkan masalah rambut gugur & tumit kaki merekah.
 ♥ Menyerlahkan seri wajah.
♥ Kulit bersinar
♥ Tubuh badan yang sihat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

AZ COSMETIK (New Packing)


 
Harga Pasaran : RM100

HARGA PROMOSI : RM85 (SM) / RM90 (SS)


Kelebihan produk ini :
= = = = = = = = = = = = =
♥ Mengecutkan dan menghilangkan jerawat
♥ Mengurangkan Pigmentasi/Jeragat dengan berkesan
♥ Membersihkan kulit muka
♥ Awet muda
♥ Mencerahkan Kulit muka
♥ Krim kunyit dirumus khas untuk menghilangkan Jeragat dan jerawat secara efektif dan berkesan diperbuat dari bahan semulajadi
♥ Menghilangkan tompok dan bintik hitam
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BLV PINK GLOW FOUNDATION

Bila pakai nampak cantik je
Bila pakai nampak pinky je


HARGA PASARAN : RM80

HARGA PROMOSI : RM66


KELEBIHAN BLV PINKY GLOW FOUNDATION :

✿ Tidak berminyak
✿ Mempunyai spf50
✿ Sesuai untuk kulit sensitive berjerawat
berjeragat & kulit normal
✿ Anti rekahan
✿ Warnanya dicipta sesuai untuk orang asia
✿ Menutup pori-pori terbuka
✿ Wajah nampak natural
✿ kesan serta merta
✿ Tahan sehingga 16 jam
✿Boleh digunakan setiap hari


TESTIMONI BLV PINKY GLOW FOUNDATION



 

VICTORIA SECRET BODY MIST

SET WANGIAN PALING LARIS DI PASARAN..!
 
Variasi wangian yang terdapat dalam set ini:

 ♥ Love Spell
 ♥Pure Seduction (hot seller)...
 ♥ Mango Temptation
 ♥ Berry Kiss
 ♥ Lost In Fantasy
 ♥ Strawberries and Champagne
 ♥ delicate Petals
 ♥ Endless Love
 ♥ Island Waters
 ♥ Secret Crush
 ♥ Sweet Daydream
 ♥ Wild Scarlet
 
 
 
 
 
 
Jom pakai Victoria Secret Body Mist Malaysia !
✔ Menyerlahkan aura keyakinan diri !
✔ Menenangkan jiwa.. Hilang stress !
✔ Murah, mudah dan cepat dapat !










 
 
 

DIAMOND FOUNDATION

Sentuhan DIAMOND FOUNDATION yang unik....bila memakainya akan merasa keajaiban yang luar biasa.
Begitu terpegun dgn sentuhan bak mutiara.... Rasailah sendiri anda pasti terpikat.... diamond foundation serlahlah keanggunanmu....glowing,anjal,putih berkilau....anda mampu mengubahnya dgn DIAMOND FOUNDATION


 NEW PACKAGING
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓


Berat: 5gm
DF Foundation dihasilkan daripada sumber-sumber terpilih:
√ ARGAN OIL
√ PEARL POWDER
√ JOJOBA OIL
√ NANOWHITE
DF diperbuat daripada serbuk mutiara yang mewah untuk menyerlahkan kecantikan kulit wajah dengan sempurna supaya tampak lebih natural mulus & berseri.

Kelebihan Dan kebaikan DIAMOND FOUNDATION
 ♥ bertindak sebagai antioksidan yg melindungi sel kulit dari sinaran UV yang merbahaya
 ♥ membuat kulit muka kelihatan glowing,leit,flawless , putih gebus
 ♥ meningkatkan keanjalan kulit muka
 ♥ memberi kilauan pada kulit anda
 ♥ tekstur yg sgt lembut dan mudah menyerap ke dalam kulit
 ♥ membantu menutup parut jerawat,jeragat dan kedutan pada kulit wajah
 ♥ tahan selama 12 jam
 ♥ sebagai alas bedak dan krim siang
 ♥ sesuai utk kulit sensitif dan juga kulit normal
 ♥ magic mengikut warna kulit

 ♥ Kalis air dan tidak bercampuk



Cara Penggunaan:

Sapukan pada wajah dan leher dengan sekata dan alaskan dengan loose powder untuk kesan yang lebih menyerlah.



TESTIMONI